Бізнес-портрет: 5 речей які потрібно врахувати, щоб отримати відмінну зйомку..
Якщо Ви вирішили замовити ділової портрет для себе, або зробити ділові фото для співробітників, ця стаття для вас. Я розповім як підготуватися до такої зйомці.

Навіщо потрібна зйомка бізнес портрета?


Діловий портрет - це серія знімків на нейтральному фоні або на робочому місці. По суті, це ваша візитна картка , ви можете використовувати ділові фото в резюме, на професійному сайті або сайті вашої компанії, в друкованих виданнях або ЗМІ, в соціальних мережах і спеціалізованих форумах.



Іміджевий портрет співробітників однієї компанії - це ті ж портрети, в одному корпоративному стилі, які підкреслюють ваш імідж і культуру.


Про що потрібно подбати перед зйомкою:



- Локація. Можна обрати фотостудію або знімати на робочому місці.





Плюси фотостудії: приміщення створено для хороших фото - там вже є все: відповідний фон, освітлення. Але якщо потрібно відзняти велику команду - всім їхати в студію проблематично. Тоді має сенс зняти всіх в офісі.

Для такої зйомки в офісі потрібно вибрати правильне місце: врахувати фон і освітлення. Якщо зйомка з природним світлом з вікна - важливо знімати в світлий час доби.




- Час. Часу має бути достатньо, якщо співробітників багато. Якщо зйомка для одного - може вистачити години або двох, залежно від поставлених завдань і цілей портрета.

Зазвичай на кожну людину витрачаємо від 10 до 20 хвилин. Все індивідуально, до кожного потрібно знайти підхід для хороших і природних фото.


- Стиль. Що потрібно показати, передати цим портретом? Це може бути впевненість і доброзичливість, суворість і сміливість, рішучість та енергійність і т.д. Перед тим, як проводити зйомку, важливо визначитися з тим, яка ідея має бути відображена на фото.
Так само для іміджевої фотозйомки можна використовувати логотипи компанії.
Ще важливий момент - потрібно відповідально підійти до вибору одягу, а саме - кольорам. Колір буде дуже сильно впливати на сприйняття вашого портрета, тому важливо знати психологію сприйняття кольору. Про це зазвичай говоримо на консультаціях перед зйомкою.





- Формат. Краще заздалегідь визначитися, які фото потрібні, і де будуть використовуватися: в повний зріст, поясний портрет, вертикальна / горизонтальна орієнтація або квадрати.

- Візажист. Залежно від цілей і стилю бізнес портрета, вашої професії - ми обговорюємо який вам потрібен макіяж (і зачіска). Якщо це фото для бордів у великому форматі - макіяж буде спеціальний. Якщо жорстких вимог немає, і ви хочете виглядати максимально природньо і як в житті - підійде легкий нюд макіяж.





Ділові фото - обов'язковий атрибут людини, яка щось робить)), і представляє себе в соц мережах. Важливо зробити його гарним.:).
Вверх